Party like its 2026

Igår var jag på Nöjesguidens AW – Party like its 2026. Jag har inte vart ute på AGEEEES – och en del av min plan 2017 är att jag ska ha mer roligt. Två år på cafet med mer jobb än roligheter, och nu är det dags att ta igen det. Så jag startar redan nu istället för nästa år. Det resulterade i att jag gick själv på AW. Temat var alltså hur vill vi och tror vi att klubblivet ser ut år 2026.

På klubben som gick av stapeln på Kåken fanns såklart en VR-upplevelse. Äntligen fick jag möjligheten att testa VR-glasögon. Jag testade att måla i VR, vilket var hur coolt som helst. Jag är såld. Att måla med lysdioder, blinkande streck, bollar och stå mitt i allt och röra sig i det. Ja ja ja ja ja! Mer upplevelser på klubben!

img_6104

Jag fick också träffa Margareta Hedin, min favorit i astrovärlden. Margareta skriver horoskop på Damernas värld varje vecka och jag har följt dem slaviskt ett bra tag. Så kul att det var just hon som satt där! Hon berättade snabbt om mitt horoskop, som jag fick en helt annan förståelse för. Sen blev det tarotkort och det gick helt i den linje jag önskade. Yummy life ahead. 2017 bådar gott och jag har redan startat!

Har du funderat över hur du vill ha 2017?
Vad vill du ha med dig från detta år?
Vad vill du absolut inte ha med dig?
Vad vill du ha mera av?

Jag vill i vart fall ha mer roligt, så är du en YES-sayer och vill du vara med i min fun crowdgäng framöver, hör av dig!!!

Kommentera

