117 SEK T/R Europa – Land #45

Säg vad ni vill om lågprisflyg men för 117kr t/r världen säger jag JA!

80 minuter från Stockholm med flygbussen- strax över 100 lappen. Handbagage räcker fint för en långhelg- jag & Mike delar till och med på en väska, och välja sittplats har jag inget behov av…

Så Sofia nu kommer jag! Äntligen ett nytt land, land nummer 45!

Nästa år satsar jag på 50 stycken totalt. Vi sitter redan nu och planerar vad vi ska lägga till för utflykter på vår Karibienkryssning i februari. Mike har kollat in gymmet (det är gigantiskt på Norwegian Epicbåten!) Simma med de där förbaskade delfinerna, jag är mer för att snorkla med rockor!

2 timmar kvar tills vi åker… och det känns som vi är de enda på hela flygplatsen….

Ses i Bulgarien!!

Kommentera

