Dreams DO come true

img_4564

Äntligen!! I made it!

Min man är en riktig stadsbo – jag är det inte.

Jag behöver mina skogspromenader, frisk luft, spegelblanka sjöar och tjärnar, björklöv, öppen eld, kokkaffe, bärplock & svampplock… och jag är uppvuxen med att tälta. Det är något mysigt ‘primitivt’ med att ha stjärnhimlen ovanför sig, att vakna upp lite lätt frysande, att höra vinden.
Han ogillar smådjur, skog och allt som har med det att göra. En öppen park är tillräckligt mycket natur 😉

Nu är jag instängd i en box, en betongbox, aka lägenhet – i Stockholm.

img_4562

Men nu! Nu ska vi tälta! Det var något jag hade gett upp. Men smart som jag är – hittade jag ett uppgraderat tält i en hangar! I Tyskland. I ett tropiskt paradis!
Så JA! Dreams DO come TRUE!

Det gäller bara att ha fäste på målet, sen kan vägen dit vara annorlunda än man tänkt sig.
Jag hade inte tänkt mig en hangar i Tyskland.. men målet var att tälta.

img_4563

Tropical Island är en gammal ombyggd hangar en bit från Berlin, Tyskland. Här finns ett helt tropiskt paradis uppbyggt med sand, palmer, konstgjord sol som gör dig brun & frisk. Du kan besöka Tropical islans över dagen eller övernatta i tält eller små stugor  som finns på området.

img_4567

 

 

Kommentera

