Mitt ledord är att inspirera – som proffsen i Femina

Wohooop jag är med i senaste numret av FEMINA med min kollega Maria! Sååå kul!! Under titels ‘tänk som proffsen’ – senaste året har det verkligen vart mycket media genom Raw Fikaboken. Men det är när jag kan inspirera, tipsa och coacha fram hur dukan få in mer grönt & raw food i ditt liv. Det betyder inte att du endast behöver äta raw.
Under september har jag flera rawkurser på STHLM RAW och jag håller på att skapa en onlinekurs där du kan lära dig hur du får in mer grönt i din vardag – enkelt och gott. Ideerna bara sprutar nu när jag släppt ett projekt och påbörjar andra. Jag gör plats i hjärnan, hjärtat och hemmet. Ut med det gamla, in med det nya, next level, next step, higher! 

Har du pinterest? Där ser du all inspiration jag samlar på mig i bildform. 

2 comments

Kommentera

