Sass that ass – högklackat med Mrs Murphy

Hääärlig helg!

Lördagen spenderade jag på kurs. Älskar att använda min lediga tid till att lära mig nya saker. Vetgirig är ett av orden som verkligen beskriver mig. Så när jag för någon vecka träffade på Mrs Murphy genom min tjejgrupp Shevolution – vi pratade selflove och kom såklart in på temat sex och yoniägg.. ja det får bli ett annat inlägg om det.. men Mrs Murphy – Mrs Burlesk – berättade att hon anordnade HIGH HEELS-kurser – och det var världens bästa bäckenbottenträning. Ja då var jag såklart tvungen att testa!

1379OP

Kursen började med att jag fick välja om jag ville ha ”roliga eller tråkiga bubblor” – Roliga bubblor såklart. Med oss skulle vi ha två par högklackade, ett par lägre och ett par högre. Vi fick en introduktion i högklackats historia, mycket intressant. Det var faktiskt vanligt att män hade det back in the days.
Högklackat ändrar vinkeln på vår kropp, gör att vi sträcker på oss, bystar upp oss, vilket gör både oss och alla andra glada. Vi vickar lite extra på rumpan vilket gör det andra könet gladare för de får såå mycket mer endorfiner – så ja, alla blir glada av högklackat.
Inte vår kropp säger du då? Jodå, våra muskler inuti  vår kropp får träna, så då blir det ännu roligare – i sängen också – samt att allt handlar väldigt mycket om att gå rätt, hitta rätt sko, att gå in skorna och att träna kroppen. Alla kan!

Sen var det dags att träna, ett steg i taget, en rörelse i taget. Barfota först, sen med låga klackar och sen höga. Examen var att springa i högsta klarna. Ett lätt träningspass blev det av denna dag. Kursen var väldigt rolig, intressant, lärorik, skön, kvinnlig och jag rekommenderar den 100%! 2 timmar roligheter med gamla eller nya vänner. Go!

Kolla in Malin aka Mrs Murphys sida och använd koden MM så får du 10% på hennes kurser.

Nu kan jag äntligen springa till bussen.. med högklackat på fötterna och en champagneflaska i handen. 

12747421_10154639115352222_7127213745468624001_o

12735946_10154607217832222_493059711_n-2

Kommentera

